مطالب بروز و جالب,هر چی دلت بخواد,مطالب جالب,مطالب بروز,رضا احمدی سلماس,مطالب بروز , جالب و خواندنی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

وقتی ورزش می‌کنید مایعات را فراموش نکنید

بدون شک همه‌ی شما بهتر می‌دانید که ورزش کردن یکی از ارکان سلامتی و
تندرستی است.حالا با بهانه‌های مختلف از زیر آن در می‌رویم بحث دیگری است.

 

گر می‌خواهید همیشه سرحال و تندرست بمانید حتماً ورزش کنید. البته توجه
داشته باشید ورزش کردن هم مانند هر کار دیگری اصول خودش را دارد. یکی از
اصول ورزش سالم نوشیدن آب کافی در جلسات ورزشی است.

باید قبل، حین و بعد از ورزش به میزان کافی آب بنوشید. این یک اصل است.
اگر در باشگاه و زیر نظر مربی کار می‌کنید حتماً او یادآوری می‌کند که آب
بنوشید. اما اگر خودتان به تنهایی در منزل یا پارک ورزش می‌کنید بطری آبتان
را از خود دور نکنید.

متخصصان توصیه می‌کنند برای استفاده‌ی حداکثری از جلسات ورزشی باید آب
بدن را تأمین کرد. زمانی که بدنتان آب کافی نداشته باشد قدرت عضلانی کافی و
دقت لازم برای انجام حرکات ورزشی را نخواهید داشت. به عقیده‌ی این متخصصان
اگر در حین ورزش آب بدن به اندازه‌ی کافی تأمین نشود امکان دارد که میزان
خون پمپاژ شده از قلب کاهش یابد و این یعنی این که عضلات اکسیژن کمتری
دریافت خواهند کرد و در نتیجه شما احساس خستگی زودهنگام خواهید داشت.

یادتان باشد اگر حین ورزش دهانتان خشک شد و احساس گرگرفتگی یا تشنگی
کردید معنی‌اش این است که بدنتان آب خود را از دست داده و شما باید آب
بنوشید. اما حواستان باشد که در این هنگام هم نباید به سمت بطری آب و یا هر
نوشیدنی دیگری که دارید شیرجه بزنید. در ادامه‌ی مطلب به شما می‌گوییم که
چه کار باید کنید.



:: برچسب‌ها: وقتی ورزش می‌کنید مایعات را فراموش نکنید , مطالب بروز وجالب , بعد از ورزش نیز از آب غافل نشوید , آب کافی در حین ورزش , قبل از ورزش آب کافی بنوشید , هر چی دلت بخواد , ,
:: بازدید از این مطلب : 1168
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا احمدی
ت : چهار شنبه 18 بهمن 1391

دانلود درایور انواع لب تاپ

دنیای رو به جلوی امروزه ما را وادار نموده است که همواره و در همه جا به اطلاعات و منابع مهم مورد نیازمان، دسترسی داشته باشیم  و بالطبع، مظهر این دسترسی به منابع اطلاعاتی که همانا کامپیوتر ها باشند نیز  می بایست همواره در دسترس باشد از اینجاست که یکی از مظاهر تکنولوژی مدرن، یعنی لپ تاپ ها ظهور می کنند.
Laptop یکی از انواع متفاوت کامپیوتر های موجود است. این نوع از کامپیوترها دارای قدرت محاسباتی و عملیاتی نظیر کامپیوتر های شخصی می باشند. با توجه به ویژگی های متعدد این نوع از کامپیوترها خصوصاً قابلیت حمل، می توان آنها را در موارد متفاوت و به صورت فرامکانی استفاده کرد و به همین دلیل امروزه بسیار مورد توجه کاربران کامپیوتر قرار گرفته و پرکاربرد شده اند.

بسیاری از کاربران به دلیل گم شدن سی دی حاوی درایور های سخت افزار لپ تاپ خود و یا نیاز به نصب درایور جدید جهت استفاده هرچه بهتر از دستگاه خود نیاز به دانلود آخرین نسخه درایور های لپ تاپ خود دارند. از این رو لینک دانلود درایور انواع لپ تاپ های موجود را در اینجا فراهم آورده ایم.

دانلود درایور لپ تاب اپل / Apple

دانلود درایور لپ تاب ایسر / Acer

دانلود درایور لپ تاب ایسوس / Asus

دانلود درایور لپ تاب دل /Dell

دانلود درایور لپ تاب فوجیتسو / Fujitsu

دانلود درایور لپ تاب گیت وی / Gateway

دانلود درایور لپ تاب اچ پی / HP

دانلود درایور لپ تاب آی بی ام / لنووو IBM / Lenovo

دانلود درایور لپ تاب ام اس ای / MSI

دانلود درایور لپ تاب سامسونگ / Samsung

دانلود درایور لپ تاب سونی / Sony

دانلود درایور لپ تاب توشیبا / Toshiba

 



:: برچسب‌ها: دانلود درایور لپ تاب توشیبا / Toshiba , دانلود درایور لپ تاب سونی / Sony , دانلود درایور لپ تاب سامسونگ / Samsung , دانلود درایور لپ تاب ام اس ای / MSI , دانلود درایور لپ تاب آی بی ام / لنووو IBM / Lenovo , دانلود درایور لپ تاب اچ پی / HP , دانلود درایور لپ تاب اپل / Apple دانلود درایور لپ تاب ایسر / Acer دانلود درایور لپ تاب ایسوس / Asus دانلود درایور لپ تاب دل /Dell دانلود درایور لپ تاب فوجیتسو / Fujitsu دانلود درایور لپ تاب گیت وی / , دانلود درایور انواع لب تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 1374
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 16 بهمن 1391
.

جلوگیری از سنگ کلیه در تابستان

سنگ‌های کلیوی در دستگاه جمع کننده ادرار در کلیه‌ها تشکیل می‌شوند. این سنگ‌ها هنگامی که غلظت بعضی از مواد به قدری بالا می‌رود که قابلیت حل شدن خود را از دست می‌دهند ، به صورت بلورهای کوچک شروع به رسوب کردن در ادرار می‌کنند.

سنگ کلیه زمانی تشکیل می‌شود که بدن نتواند به درستی املاح و مواد جذب شده مثل کلسیم، فسفات، اسیداوریک و اگزالات را دفع کند.

 این سنگ‌ها باعث ایجاد درد در کلیه می‌شوند و اگر خیلی بزرگ شوند، ممکن است شما را بیمار کنند. آب، این سنگ‌ها را از بدن خارج می‌کند.

با عمل به توصیه‌های زیر می‌توانید احتمال تشکیل سنگ را کاهش دهید:



:: برچسب‌ها: جای نوشابه گازدار از آب یا شربت آب لیمو استفاده کنید , آب معدنی ننوشید , هرچی دلت بخواد , مطالب بروز , جلوگیری از سنگ کلیه در تابستان , به مقدار کافی آب بنوشید , غذاهای شور را کمتر مصرف کنید تا دریافت سدیم کم شو , شربت آب‌لیمو بنوشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 1210
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 16 بهمن 1391

مواد غذایی مفید و مضر برای خواب

می‌توانستید بهترین موادغذایی که برای بهتر خوابیدن به شما کمک می‌کنند را انتخاب کنید، آیا واقعاً اینکار را نمی‌کردید؟ و اگر می‌دانستید کدام موادغذایی خوابتان را خراب می‌کنند، آیا از خوردن آنها اجتناب نمی‌کردید؟ حالا این فرصت برای شما فراهم شده تا با موادغذایی که بر خوابتان تاثیر دارند آشنا شوید.

به دنبال موادغذایی سرشار از تریپتوفان باشید


همه ما قدرت جادویی شیر داغ برای فرستادن ما به خواب هفت پادشاه را شنیده‌ایم. می‌دانید چرا؟ لبنیات حاوی تریپتوفان هستند که ماده‌ای خواب‌آور است. موادغذایی دیگری که سرشار از تریپتوفان هستند عبارتند از آجیل، موز، عسل و تخم‌مرغ.

کربوهیدرات بخورید

موادغذایی سرشار از کربوهیدرات با افزایش سطح تریپتوفان موجود در خون، مکمل لبنیات هستند. بنابراین چند غذای کربوهیدراته سبک که به خوابتان کمک کند، می‌تواند یک کاسه سیریال با شیر، ماست و بیسکویت یا نان و پنیر باشد.
قبل از خواب یک غذای سبک بخورید

اگر با بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنید، کمی غذا در معده‌تان می‌تواند به خوابیدنتان کمک کند. اما از این جمله ما برای پرخوری آخر شبتان سوءاستفاده نکنید. سعی کنید وعده غذایتان سبک باشد. غذای حجیم، به دستگاه گوارشتان فشار می‌آورد و این مسئله برایتان ایجاد ناراحتی می‌کند و نمی‌گذارد که بخوابید.

همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌تان را کنار بگذارید

این هم یک دلیل دیگر برای کنار گذاشتن غذاهای پرچرب: تحقیقات نشان می‌دهد که افرادیکه اغلب غذاهای پرچرب می‌خورند  نه تنها وزنشان بالا می‌رود، بلکه چرخه خوابشان هم بر هم می‌خورد. غذای سنگین گوارش را فعال می‌کند و این باعث می‌شود در طول شب مجبور باشید برای توالت رفتن بیدار شوید.



:: برچسب‌ها: مواد غذایی مفید و مضر برای خواب , مصرف مایعات را از ۸ شب به بعد قطع کنید , موقع خواب مصرف پروتئین را به حداقل برسانید , مراقب کافئین‌ پنهان باشید , قبل از خواب یک غذای سبک بخورید , مطالب بروز و جالب , l ,
:: بازدید از این مطلب : 1235
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا احمدی
ت : شنبه 14 بهمن 1391

پا قلب دوم شما!

 

به نظر می رسد مردم این دوره زمانه دچار یک تناقض واضح بین منطق و عملکرد خود در زمینه سلامتی هستند : ورزش  می کنند ولی حمام آفتاب هم می گیرند، به جای شام سالاد می خورند  ولی در فواصل بین غذاهای اصلی مدام مواد غذایی پرکالری با کلسترول  بالا مصرف می کنند. همین مسئله در مورد پنجه های پای بسیاری از خانم ها هم قابل تعمیم است. کافی است از متخصصان ارتوپد و جراحان استخوان  سؤال کنید تا درآمد سرسام آور پزشکان از راه درمان پاهای مجروح شده خانم ها در اثر کفش های پاشنه بلند را دریابید.

دکتر لوید اسیمت می گوید: «گرایش اخیر زنان به مد، عواقب بدی برای پاهایشان به دنبال خواهد داشت. کفش هایپاشنه بلند  با پنجه های بسیار باریک مشکلات عدیده ای ایجاد می کنند.

کفش های پنجه تیز با پاشنه های 12– 10 سانتی مزیت قابل ذکری به همراه ندارند. مثل صندل هایی که رواج فراوانی دارند و تمام سطح پا از کفش بیرون می ماند دکتر اسمیت می گوید: «این دمپایی های لاانگشتی عملاً وحشتناک هستند. آنها کاملاً تخت و نرم هستند و هیچ حفاظت و حمایتی از پا به عمل نمی آورند.»

بنابر اظهار نظر متخصصان حتی برخی از کفش های ورزشی هم باعث بروز مشکلاتی می شوند که نیاز به مداخله پزشکی دارند.

 

متخصصان متفق القول اعتقاد دارند که بهترین کفش  برای تأمین سلامتی پا، کفشی است که از شکل طبیعی پا تبعیت کند و در عین حال که از قوس های پا حفاظت می کند، باید در قسمت تخت کفش و در زیر پنجه های پا انعطاف پذیر باشد. این ویژگی در اغلب کفش های ورزشی رعایت می شود.

دکتر اسمیت می گوید:«یک کفش خوب باید کفی نسبتاً صاف داشته باشد و طوری طراحی شود که پاشنه پا به راحتی در آن جای گیرد. باید فضای کافی برای پنجه پا و انگشتان وجود داشته باشد و قسمت فوقانی انگشتان باید از مواد نرم ساخته شود. بهترین حالت این است که از بند برای انطباق بهتر کفش استفاده شود.»

بنابر اظهار نظر دکتر «تزادی دیوید» پاشنه ی بلند، پا را از حالت طبیعی خود خارج می کند و باعث کوتاه شدن تاندون آشیل می شود. از سوی دیگر چنین کفش هایی وزن بدن را به طور نامتناسب به قسمت برجسته روی پا منتقل می کنند که باعث مخدوش شدن تعادل و توازن عملکرد پاها خواهد شد.

دکتر دیوید می گوید:«پاشنه بلند ، سطح تماس پا با زمین را کاهش می دهد و با سرازیر کردن مسیر پنجه ها باعث چرخش پاها به سمت داخل شده و صاحب کفش را به شدت در معرض پیچ خوردگی مچ  پا قرار می دهد. پاشنه پا و فرم خاص کف پا به عنوان یک ضربه گیر عمل می کند وقتی پا به زمین می خورد فشار آن5/2 برابر وزن بدن خواهد بود.» دکتر دیوید می گوید: «وقتی شما روی پاشنه پا راه می روید باید قادر باشید تا تأثیر ضربه پاشنه را بگیرید. بنابراین قادر خواهید بود تا پنجه های پا را در حالتی متعادل روی زمین بگذارید. قطعاً دلتان نمی خواهد این سختی و فشار به استخوان های اندام های بالایی بدن شما منتقل شود. کمردرد ، گردن درد و زانو درد از نتایج تأثیر شوک ناشی از قرارگیری یک پاشنه در موقعیت ناصحیح روی اندام های فوقانی تر خواهد بود.»



:: برچسب‌ها: پا , کفش , دانستنی , پا قلب دوم شما , مطالب بروز , مطالب جالب , هر چی دلت بخواد ,
:: بازدید از این مطلب : 1439
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 9 بهمن 1391

10قانون زندگی


 

قانون یکم: به شما جسمی داده می‌شود. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، باید بدانید که در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.

 

قانون دوم: در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی کرده‌اید که "زندگی" نام دارد. در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح‌ریزی کنید.



:: برچسب‌ها: قانون , 10قانون زندگی , زندگی , مطالب بروز , مطالب جالب , همه چی برای سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1663
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 9 بهمن 1391

چگونه از سفیدی زودرس موها پیشگیری کنیم

پیشگیری از سفیدی زودرس موها

سفید شدن موها قبل از رسیدن به سن 30 سالگی تجربه‌ای غیر طبیعی است که بسیاری از جوانان با آن مواجه می‌شوند.

عوامل مختلفی چون وراثت،‌استرس، بیماری یا کمبود مواد مغذی که منجر به کاهش تولید ملانین می‌شود، در سفیدی زودرس موها نقش دارند.

 

به گزارش شبکه تورنتو نیوز،‌ هرچند در حال حاضر راهی برای متوقف ساختن پدیده سفیدی زودرس موها وجود ندارد اما می‌توان با رعایت چند نکته مهم افزایش تعداد تار موهای سفید را به تعویق انداخت. این نکات مهم عبارتند از:



:: برچسب‌ها: ریشه استرس را در وجود خود بخشکانید , از معجون کدو استفاده کنید , تغذیه مناسب غنی از ریزمغذی‌ها و املاح ضروری , چگونه از سفیدی زودرس موها پیشگیری کنیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1160
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : رضا احمدی
ت : چهار شنبه 4 بهمن 1391

استرس چیست؟

استرس‌ عبارت‌ است‌ از واکنش‌های‌ فیزیکی‌، ذهنی‌ و عاطفی‌ که‌ در نتیجه‌ تغییرات‌ و نیازهای‌ زندگی‌ فرد، تجربه‌ می‌شوند.
به نقل از اطلاعات ؛ در تمام زندگی آن چه استحقاق نگرانی و تشویش را داشته باشد،هرگز وجود ندارد. استرس یکی از زمینه‌های تحقیقی قدیمی است که سال‌هاست دانشمندان رشته‌های مختلف به بررسی آن پرداخته اند. دکتر‌هانس سلیه می‌گوید «استرس چاشنی زندگی است و یا بوسیدن مرگ...... بسته به آنکه ما چگونه با آن کنار بیاییم» متاسفانه بیشتر ما با آن بد برخورد می‌کنیم. بیش از حد نگران می‌شویم، بیش از حد انتقاد می‌کنیم، و زیاد عصبانی می‌شویم. شاید در نگاه اول استرس نتیجه عوامل ناخوشایند تلقی شود ولی طبق تعریف، استرس عبارت است از هر موقعیتی که فرد مجبور شود سازگاری معمول خود را تغییر دهد حال این موقعیت ممکن است «مشروط شدن تحصیلی» بوده و برای ما کاملاً ناخوشایند باشد و یا قبولی در امتحانات اعزام به خارج که احتمالاً برای بسیاری از ما، خوشایند محسوب می‌شود.
این دو موقعیت هر دو استرس زا هستند چرا که در هر دو موقعیت ما مجبوریم شیوه ی همیشگی خود را تغییر دهیم. در اولی باید بیشتر درس بخوانیم تا اخراج نشویم و در دومی باید با آداب و سنن یک کشور خارجی، تنهایی و دور بودن از خانواده و... به شیوه‌ای جدید کنار بیاییم. در واقع اندکى استرس لازم است. بیشتر ما بدون احساس رقابت نمى‌توانیم در ورزش، موسیقى، کار و مدرسه موفق شده به کمال برسیم. بدون استرس بیشتر ما پروژه‌ها یا کار‌هاى خود را به موقع به پایان نخواهیم رسانید.
استرس خوب - استرس بد
استرس می‌تواند به دو شکل متفاوت تجربه شود



:: برچسب‌ها: استرس چیست , استرس و استرس , عوامل استرس زا چیستند , آثار جسمانی و روانشناسی استرس , یوسترس یا استرس مثبت , راههای مقابله با استرس , اظطراب , ,
:: بازدید از این مطلب : 1331
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 2 بهمن 1391

مفیدترین روغن های گیاهی برای پرپشت کردن موها

 

امروزه محصولات متنوع و بسیاری در بازار موجود هستند که اکثر تولیدکنندگان آنها ادعا می کنند، استفاده از این محصولات در مدت کوتاهی موجب پرپشت شدن موی سر می شود.

بخش عمده ای از این محصولات،
روغن های مو هستند. تنوع این محصولات در اکثر موارد باعث می شود که مصرف کنندگان در انتخاب گزینه مناسب و موثر به اشتباه بیفتند.
 

شما هم اگر به دنبال چاره ای مناسب و بی ضرر برای افزایش رشد موهایتان هستید، می توانید با مطالعه این مطلب به اطلاعات مفیدی درباره بهترین و مفیدترین روغن های طبیعی برای رشد مو دست پیدا کنید.

 

 

متخصصان پوست و مو در این مطلب تاکید کردند :
روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق العاده موثر برای فعال سازی مجدد رشد پیاز مو است که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.

روغن کرچک نیز با تقویت گردش خون در پوست سر، مواد مغذی را به پیاز موها می رساند و در تقویت رشد موها موثر است.

روغن جوجوبا که در عطاری ها موجود است نیز ماده ای موثر برای فقط رطوبت موها و مراقبت از آنها در برابر آسیب های خارجی است.

به علاوه
ماساژ روغن نارگیل هفته ای یک بار روی پوست سر هم ریزش مو را کنترل می کند و هم در رشد موهای جدید نقش مطلوبی دارد.
 
یکی دیگر از موارد بسیار مفید برای رشد موها، روغن رزماری است که موجب تقویت خون رسانی به پیاز مو می شود و در عین حال خواص ضد سرطانی فوق العاده ای دارد.


روغن زیتون نیز بهترین گزینه شناخته شده برای رشد موها است چون ریشه های مو را به خوبی تغذیه می کند و برای تقویت رشد تارهای مو موثر است



:: برچسب‌ها: روغن زیتون نیز بهترین , مفیدترین روغن های گیاهی برای پرپشت کردن موها , هر چی دلت بخواد , مفیدترین روغن های گیاهی برای پرپشت کردن موها , ,
:: بازدید از این مطلب : 1229
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : رضا احمدی
ت : دو شنبه 2 بهمن 1391
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
موبایلتو شارژ کن